Cazare Mamaia si Oferte Cazare Apartamente Mamaia 2017
flag-romania

    Selectati limba


F.A.Q.

Card de credit

  1. Pentru rezervarea unei camere de hotel/unitati de cazare e nevoie sa introduc datele cardului de credit ?

    R: Turo.ro NU va retine si NU va debita niciodata cardul dvs de credit. Plata sejurului rezervat se va face in conformitate cu politicile hotelului, unitatii de cazare precizate la « Politicile hotelului » atat on-line pe Turo.ro, cat si pe scrisoarea dvs de rezervare confirmata.
  2. Doresc sa fac o rezervare pe Turo.ro dar nu am un card de credit. Pot sa fac o rezervare ?

    R : DA, puteti realiza o rezervare pe Turo.ro, insa doar la acele unitati de cazare care solicita plata prin transfer bancar. In functie de politicile unitatii de cazare cuantumul avansului variaza. Detalii complete gasiti la politicile hotelului / unitatii de cazare care va intereseaza.

Rezervari si confirmari

  1. Cum pot face o rezervare pe Turo.ro ?

    R : In functie de politicile unitatilor de cazare, dispuneti de doua modalitati de confirmare a rezervarilor dvs.
    1. Prin plata unui avans procentual din sejur, stabilit de politicile hotelului/apartamentului :
      • prin transfer bancar pe baza unei facturi proforme emise automat in momentul rezervarii, in timp de 48h de la momentul blocarii sejurului dvs.
      • fie direct pe website-ul Turo.ro prin card bancar, intr-un mediu complet securizat

      Dvs. veti achita contravaloarea avansului solicitat direct in contul hotelului sau a societatii ce administreaza unitatea de cazare respectiva.

    2. Prin garantarea cu cardul de credit – majoritatea unitatilor de cazare nu solicita avans ci doar simpla garantare cu cardul de credit, ce presupune doar introducerea datelor cardului dvs de credit pentru finalizarea rezervarii, fara a vi se bloca sau opri vreo suma de pe el. In schimb, in functie de politicile unitatilor de cazare mentionate pe Turo.ro si pe rezervarea confirmata, acestea pot pre-autoriza cardul dvs de credit.
  2. Doresc sa fac o rezervare pe Turo.ro dar nu am un card de credit. Pot sa fac o rezervare ?

    R : DA, puteti realiza o rezervare pe Turo.ro, insa doar la acele unitati de cazare care solicita plata prin transfer bancar. In functie de politicile unitatii de cazare cuantumul avansului variaza. Detalii complete gasiti la politicile hotelului , unitatii de cazare care va intereseaza.
  3. De ce la unitatile de cazare individuale de tip apartament se solicita un avans in momentul rezervarii ?

    R : Acest tip de unitati de cazare prezinta un risc mult mai ridicat cu privire la neprezentarea turistilor in momentul check-inului.
  4. Cum pot avea garantia confirmarii rezervarii daca platesc prin transfer bancar ?

    R : Confirmarea rezervarii se trimite automat imediat prin email, dupa atasarea dovezii platii avansului de catre dvs. catre rezervari@turo.ro .
  5. Cum confirm rezervarea daca am achitat prin transfer bancar ?

    R : Pentru confirmarea unei rezervari dupa plata avansului, trebuie sa trimiteti un email la rezervari@turo.ro cu copia scanata a ordinului de plata de la banca / copie plata prin online banking in termenul de 48h din momentul realizarii rezervarii. Imediat rezervarea dvs va fi confirmata si veti primi un email de confirmare a rezervarii cu datele complete ale hotelului, unitatii de cazare la care ati realizat rezervarea. Este foarte important sa nu depasiti termenul de 48h deoarece rezervarea dvs se anuleaza in mod automat si riscati pierderea sejurului ales.
  6. Ce se intampla daca eu am efectuat deja plata, dar nu am confirmat-o in 48h?

    R : Conform politicii de rezervare, o rezervare se confirma doar prin atasarea dovezii achitarii avansului in termen 48h catre Turo.ro. In caz contrar, hotelul, unitatea de cazare nu va bloca sejurul dvs. In aces caz, hotelul va incerca rezervarea aceluiasi sejur daca mai este disponibil sau a unui alt sejur similar, ca si valoare. Daca niciuna dintre aceste posibilitati nu este convenabila pentru dvs. cuantumul avansului nu se va rambursa de catre hotel, unitate de cazare.
  7. Cum se poate face o solicitare speciala in momentul rezervarii ?

    R : Pentru a transmite cerintele dvs speciale (ex. vedere la mare, paturi separate) va rugam sa le specificati in formularul de rezervare. Dupa ce ati primit emailul de confirmare a rezervarii, puteti contacta direct hotelul, unitatea de cazare pentru a vedea daca solicitarea dvs poate fi satisfacuta sau nu.
  8. Se poate realiza o rezervare doar de cateva ore prin Turo.ro ?

    R : Nu puteti rezerva mai putin de o noapte de cazare. Verificati politicile hotelurilor, unitatilor de cazare cu privire la sejurul minim solicitat pentru o rezervare valida.
  9. Cum stiu cate dormitoare are un apartament si cate locuri de cazare poate oferi ?

    R : In descrierea detaliata a apartamentelor gasiti numarul de dormitoare, tipurile de paturi disponibile, precum si numarul maxim de persoane acceptate.
  10. Se poate realiza o rezervare pentru un grup de turisti ?

    R : Puteti realiza o rezervare atat la apartamentele cat si la hotelurile care mentioneaza conditii speciale pentru grupuri. O alta solutie ar fi rezervarea mai multor apartamente in aceeasi zona, sau a mai multor camere de hotel care nu prezinta o conditii speciale pentru grupuri.

Plati

  1. Care sunt modalitatile de plata pe Turo.ro ?

    R : In functie de politicile unitatilor de cazare, dispuneti de doua modalitati de confirmare a rezervarilor dvs.
    1. Prin plata unui avans procentual din sejur, stabilit de politicile hotelului/apartamentului :
      • prin transfer bancar pe baza unei facturi proforme emise automat in momentul rezervarii, in timp de 48h de la momentul blocarii sejurului dvs.
      • fie direct pe website-ul Turo.ro prin card bancar intr-un mediu complet securizat via unui gateway.

      Dvs. veti achita contravaloarea avansului solicitat direct in contul hotelului sau a societatii ce administreaza unitatea de cazare respectiva.

    2. Prin garantarea cu cardul de credit – majoritatea unitatilor de cazare nu solicita avans ci doar simpla garantare cu cardul de credit, ce presupune doar introducerea datelor cardului dvs de credit pentru finalizarea rezervarii, fara a vi se bloca sau opri vreo suma de pe el. In schimb, in functie de politicile unitatilor de cazare mentionate pe Turo.ro si pe rezervarea confirmata, acestea pot pre-autoriza cardul dvs de credit.
  2. De ce la unitatile de cazare individuale de tip apartament se solicita un avans in momentul rezervarii ?

    R : Acest tip de unitati de cazare prezinta un risc mult mai ridicat cu privire la neprezentarea turistilor in momentul check-inului.
  3. Ce se intampla daca eu am efectuat deja plata avansului prin transfer bancar, dar nu am confirmat-o in 48h?

    R : Conform politicii de rezervare, o rezervare se confirma doar prin atasarea dovezii achitarii avansului in termen 48h catre rezervari@turo.ro. In caz contrar, hotelul, unitatea de cazare nu va bloca sejurul dvs. In aces caz, hotelul va incerca rezervarea aceluiasi sejur daca mai este disponibil sau a unui alt sejur similar, ca si valoare. Daca niciuna dintre aceste posibilitati nu este convenabila pentru dvs. cuantumul avansului nu se va rambursa de catre hotel, unitate de cazare.
  4. Cum platesc contravaloarea sejurului rezervat/ restul de plata in momentul check-inului ?

    :In cele mai multe cazuri, hotelurile/ unitatile de cazare accepta plata in numerar sau cu un alt card diferit de cardul cu care ati facut rezervarea. Va rugam sa contactati anticipat hotelul/ unitatea de cazare privind modalitatile de plata acceptate in momentul check-inului.
  5. Diferenta de plata se plateste in momentul check-in-ului sau check-out-ului ?

    R : In cele mai multe cazuri, hotelurile / unitatile de cazare solicita plata sejurului integral in momentul cazarii dvs. Exista hoteluri sau unitati de cazare care pot extrage suma restanta in timpul sau la sfarsitul sejurului dvs. Va rugam sa consultati politicile hotelului si sa-l contactati anticipat in caz de intrebari suplimentare.

Cautare oferte

  1. De ce nu gasesc numarul de telefon si e-mailul hotelurilor/ unitatilor de cazare ?

    R : Dupa confirmarea rezervarii, veti primi automat pe e-mailul de confirmare toate datele hotelului, e-mail si telefon si veti avea acces la ele permanent si in contul dvs. creat automat in momentul rezervarii.
  2. Cum gasesc preturile pentru sejurul meu la hotelul / unitatea de cazare ce ma intereseaza ?

    R : Selectarea datelor de sosire si de plecare, fie in modulul de cautare din partea stanga sus a Turo.ro, fie direct din calendarul disponibilitatii, va afisa automat tipurile de camere disponibile si pretul total al sejurului dvs.
  3. Se poate realiza o rezervare pe Turo.ro pentru un sejur incepand de astazi ?

    R : Da, este posibil pentru majoritatea unitatilor de cazare si hoteluri, dar va rugam sa contactati birourile Turo.ro daca doriti o rezervare la unul dintre apartamente. Va rugam completati cu atentie datele cardului dvs de credit pentru rezervarile la hoteluri deoarece in cazul unei preautorizari a cardului dvs de credit de catre hotel si depistarea neconformitatii datelor va atrage anularea rezervarii dvs.
  4. Se poate cauta un hotel , o cazare dupa pret ?

    R : In primul rand, este necesara introducerea datelor sejurului dvs si apasarea butonului “Cautare”. Imediat sub search-box veti avea posibilitatea sa filtrati dupa diferite criterii, inclusiv dupa pret.
  5. Cum caut hoteluri intr-o anumita zona de interes ?

    R : Este simplu, va rugam folositi harta de pe partea stanga a website-ului.
  6. Unde este pozitionat/a hotelul sau unitatea de cazare ?

    R : In interiorul fiecarei oferte gasiti butonul « Harta » unde unitatea de cazare respectiva va fi marcata distinctiv. Dupa confirmarea rezervarii aveti posibilitatea sa revedeti pozitionarea hotelului / unitatii dvs. de cazare fie direct pe e-mailul de confirmare, fie in contul dvs.
  7. Cum caut hoteluri / unitati de cazare dupa mai multe criterii ?

    R : In primul rand, este necesara introducerea datelor sejurului dvs si apasarea butonului “Cautare”. Imediat sub search-box veti avea posibilitatea sa filtrati dupa diferite criterii (ex. numar persoane, wifi, piscina, bucatarie proprie)

Tipuri de camere /apartamente

  1. Avem copii. Ce solutii de cazare sunt disponibile ?

    R : In oferta de cazare veti gasi nenumarate oferte potrivite pentru familiile cu copii. Politica de patuturi si copii este clar prezentata in fiecare oferta de cazare. Puteti alege intre o camera de hotel unde va sunt puse la dispozitie paturi suplimentare (verificati politicile hotelului) sau puteti inchiria in intregime un apartament (verificati numarul maxim de persoane acceptate). Va atragem atentia ca depasirea numarului maxim de persoane acceptate poate atrage taxe suplimentare.
  2. Exista vreo diferenta intre o camera twin si una dubla ?

    R : O camera twin are doua paturi individuale separate, iar o camera dubla are un pat dublu matrimonial.
  3. Se poate solicita un pat suplimetar in camera ? Cand si care vor fi costurile suplimetare ?

    R: Daca politica hotelului descrisa in prezentarea ofertei permite, puteti bifa in formularul de rezervare sau puteti solicita acest lucru in campul de cerinte speciale. Puteti sa ne contactati pentru a va confirma disponibilitatea, inainte de a realiza o rezervare.

Tarife

  1. Ce include tariful ?

    : Tariful include toate facilitatile listate la fiecare tip de camera /apartament in parte. In plus, tarifele includ taxa T.V.A care poate varia intre 0%, 9%, 24% in functie de forma de administrare a ofertei. Alte facilitati precum mic-dejun si alte taxe sunt specificate concret si complet in pagina de prezentare a ofertei hoteliere si in rezervarea dvs confirmata.
  2. Tarifele de cazare sunt stabilite per camera/apartament sau de persoana ?

    R : Toate tarifele disponibile pe Turo.ro sunt stabilite per camera/apartament per noapte. In formularul de rezervare vi se va calcula automat tariful total pentru sejurul selectat.
  3. Micul dejun este inclus in tarif ?

    : Va rugam sa cititi cu atentie detaliile fiecarei oferte deoarece acest lucru este specificat clar in prezentare. Acolo unde este specificata extraoptiunea « mic dejun » puteti sa o bifati in formularul de rezervare. Toate extraoptiunile bifate vor fi specificate in calculatia rezervarii.
  4. Platesc comision de rezervare catre Turo.ro?

    : NU. Nu platiti niciun comision de rezervare si nici vreo alta taxa.
  5. Pot negocia / cere o reducere suplimentara cu Turo.ro ?

    R : Turo.ro ofera cele mai bune tarife pentru ofertele de cazare prezentate prin garantarea celui mai bun tarif de catre hotel, unitate de cazare. Drept urmare, nu va putem oferi reduceri suplimentare in afara de cele clar prezentare pe website.
  6. Copii platesc tarif integral sau redus ?

    R : Va rugam sa verificati informatiile din sectiunea « Politicile hotelului », deoarece acest lucru este descris clar la fiecare oferta in parte. Ne puteti contacta anterior rezervarii dvs pentru a va confirma disponibilitatea paturilor suplimentare.
  7. Se pot folosi vouchere de discount/cupoane de reducere ?

    R : Puteti folosi vouchere de discount/cupoane de reducere doar daca acestea au fost emise de Turo.ro sau de catre partenerii sai. Acest lucru va fi descris pe cupon/voucher.
  8. Cum utilizez un cupon de reducere ?

    R : Daca detineti un cupon de reducere valid, va rugam introduceti codul in sectiunea « Codul Cuponului » din formularul de rezervare si apasati butonul « Salvati Cupon », apoi continuati completarea formularului si finalizarea rezervarii.

Politicile hotelurilor, unitatilor de cazare

  1. Care sunt orele de check-in si de check-out ale unui hotel/ unitati de cazare ?

    R : Orele de check-in si de check-out sunt proprii fiecarui hotel/unitati de cazare. Puteti sa gasiti politicile hotelului in e-mailul de confirmare a rezervarii sau direct pe pagina de prezentare a hotelului.
  2. Care sunt orele de check-in si de check-out ale unui hotel, unitati de cazare ?

    R : Orele de check-in si de check-out sunt proprii fiecarui hotel,unitati de cazare. Puteti sa gasiti politicile hotelului in emailul de confirmare a rezervarii sau direct pe pagina de prezentare a hotelului.
  3. Ce trebuie sa fac daca doresc sa eliberez camera/apartamentul dupa ora de check-out mentionata ?

    R : Puteti modifica ora de check-out doar dupa acordul hotelulu/unitatii de cazare in functie de politicile sale si de disponibilitate.
  4. Daca doresc o camera pentru fumatori, dar nu pot selecta decat una pentru nefumatori, ce pot face ?

    R : Daca unitatea de cazare, hotelul nu permite rezervarea de camere pentru fumatori, inseamna ca hotelul nu permite fumatul in camere.
  5. Hotelurile, unitatile de cazare accepta animale de companie ?

    R : Va rugam verificati « Politicile hotelului » privind animalele de companie.

Anularea/modificarea unei rezervari

  1. Rezervarea facuta prin Turo.ro se poate modifica sau anula ?

    R : Anularea unei rezervari se face din contul propriu, daca politica de anularea a hotelului/unitatii de cazare o permite. Atentie la politicile de anulare ale hotelului/ unitatii de cazare.
  2. Cand pot anula rezervarea si care sunt taxele de anulare ?

    R : Politica de anulare a rezervarilor variaza de la un hotel la altul. Politica de anulare o gasiti la « Politicile hotelului ». Detalii complete veti gasi pe e-mailul de confirmare a rezervarii.Cu cat anularea se face mai aproape de data inceperii sejurului dvs. cu atat taxele de anulare se maresc. Verificati va rugam cu atentie politicile de anulare ale hotelurilor si in cazul ofertelor speciale (ex. early booking, preturi reduse etc.)
  3. Unde se gaseste politica de anulare a hotelurilor/ unitatilor de cazare ?

    R : Detalii privind anularea unei rezervari se gasesc in “Politicile hotelului”. Va rugam sa cititi cu atentie politicile de anulare la fiecare oferta de cazare care va intereseaza, deoarece ea variaza de la ofertele la care se solicita plata unui avans si ofertele de cazare care solicita doar garantarea cu cardul de credit.
  4. Cum pot anula sau modifica o rezervare pentru o oferta speciala ?

    R : Ofertele speciale cu reduceri sau pentru rezervari nerambursabile nu pot fi anulate sau modificate deoarece ele au deja tarife speciale mici. Va rugam sa verificati « politica hotelului » deoarece este foarte posibil sa fiti taxati daca anulati rezervarea.
  5. Cum sunt anuntat daca a fost anulata rezervarea mea ?

    R : Dupa anularea rezervarii dvs., veti fi informat printr-un e-mail ca rezervarea dvs. a fost anulata. Rezervarea dvs. se anuleaza fie dupa o cerere din partea dvs., fie automat prin neplata avansului in termenul de 48h din momentul rezervarii, pentru acele oferte de cazare care solicita plata unui avans prin transfer bancar sau prin plata direct cu cardul pe website. Va rugam sa va verificati atat Inbox-ul, cat si Spam/Bulk/Junk. Daca nu ati primit e-mailul de anulare a rezervarii, va rugam sa ne contactati via e-mail sau via formularului de contact.

Facilitati suplimentare

  1. Cum pot sti daca hotelul, unitatea de cazare dispune de parcare si care este tariful ?

    R : Facilitatile referitoare la parcare si costurile sunt mentionate in « Politicile hotelului ». Daca este specificat in mod clar ca este necesara rezervarea unui loc de parcare, va rugam sa contactati hotelul, unitatea de cazare imediat dupa confirmarea rezervarii dvs. Detaliile de contact ale hotelului, unitatii de cazare le veti gasi in emailul de confirmare a rezervarii sau in contul dvs.
  2. Cum pot sti daca hotelul ofera servicii de transfer si care sunt tarifele ?

    : Daca hotelul/unitatea de cazare ofera servicii de transfer acestea sunt clar mentionate la « Politicile hotelului ». Va rugam sa contactati hotelul/unitatea de cazare imediat dupa confirmarea rezervarii dvs. Detaliile de contact ale hotelului/unitatii de cazare le veti gasi in e-mailul de confirmare a rezervarii sau in contul dvs.
  3. As putea sa-mi depozitez bagajul inainte de ora de check-in ?

    R : Daca hotelul/unitatea de cazare dispune de spatiu de depozitare a bagajelor, acesta este clar mentionat la « Politicile hotelului ». Va rugam sa contactati hotelul/unitatea de cazare imediat dupa confirmarea rezervarii dvs. Detaliile de contact ale hotelului/unitatii de cazare le veti gasi in e-mailul de confirmare a rezervarii sau in contul dvs.
  4. Cum pot afla facilitatile extra specifice fiecarei unitati de cazare, hotel ?

    R : In sectiunea « Facilitatile Hotelului » veti gasi o lista cu toate facilitatile si serviciile oferite de catre hotel/unitatea de cazare.

Instructiuni si directii

  1. Unde se poate gasi adresa completa a hotelului ?

    : Adresa hotelului/unitatii de cazare este specificata sub titlu. De asemenea, aveti adresa exacta a locatiei pe e-mailul de confirmare a rezervarii si in contul dvs.
  2. Pot gasi instructiuni privind traseul catre hotel, unitate de cazare ?

    R : In scrisoarea de confirmare a rezervarii veti gasi coordonatele GPS ale locatiei pe care le puteti introduce in GPS-ul dvs. In contul dvs aveti posibilitatea sa trasati traseul dvs catre destinatie folosind modul “Getting directions”.

Opinii turisti

  1. Cum pot scrie si transmite o opinie despre hotel, unitatea de cazare ?

    R : Via email va rugam sa scrieti opinia, dar numai daca ati rezervat prin Turo.ro si ati stat la hotelul, unitatea de cazare in cauza.
  2. Cine poate transmite o opinie ?

    R : Toti turistii care au rezervat prin Turo.ro sunt invitati sa transmita o opinie dupa terminarea sejurului.
  3. Se poate edita o opinie deja transmisa ?

    R : Nu mai este posibila editarea opiniei dvs odata ce ati transmis opinia dvs.
  4. De ce nu apare opinia mea pe Turo.ro ?

    R : Datorita numarului mare de opinii transmise, postarea acestora poate dura mai multe zile.
  5. Turo.ro imi poate modifica opinia transmisa daca aceasta este negativa ?

    R : Turo.ro nu modifica nicio opinie a turistilor, doar verifica textele transmise astfel incat acestea sa nu contina cuvinte obscene. Opinia dvs va fi postata pe website indiferent daca aceasta este pozitiva sau negativa.
Joomla SEO by AceSEF