Reclamatii TURO.ro
Conform cu obiectivele SC Shop Online Developement SRL, aprobate si urmarite indeaproape de catre Managerul General, imbunatatirea continua a calitatii serviciilor oferite de catre Turo.ro, reprezinta o prioritate primordiala.
Din dorinta de a satisface pe deplin asteptarile utilizatorilor sai, platforma de rezervari on-line Turo.ro pune la dispozitia acestora posibilitatea transmiterii rapide a problemelor aparute in ceea ce priveste serviciile oferite.
Va rugam sa ne transmiteti informatii legate de problema pe care ati intampinat-o in ceea ce priveste orice serviciu oferit de Turo.ro completand formularul de mai jos:
Echipa Turo.ro va asigura ca va depune toate eforturile in vederea rezolvarii corecte si eficiente a aspectelor transmise. Veti primi un raspuns in cel mai scurt timp posibil.
Important de stiut:
- Turo.ro nu se va considera responsabil pentru compensarea oricaror situatii prejudicioase care tin de informarea gresita de catre proprietarii unitatilor de cazare in ceea ce priveste serviciile/facilitatile incluse s.am.d, informatii ce tin direct de responsabilitatea proprietarului unitatii de cazare.
- Turo.ro nu va fi responsabil de niciun prejudiciu in cazurile de Forta majora (interventii guvernamentale, razboaie, rapiri, incendii, inundatii, accidente, furtuni, greve, atacuri teroriste sau actiuni industrial) care pot afecta activitatea Turo.ro sau a colaboratorilor sai.
Pentru a depune o reclamatie la A N P C, va rugam sa accesati www.anpcnet.ro